Kurs: Digital markedsføring og GDPR
23. april

Energi Norge arrangerer temadag Digital markedsføring og GDPR

i Næringslivets Hus på Majorstua i Oslo 23. april kl. 09:00-16.30

Påmelding snarest 


Hva er lov og ikke lov innen digital markedsføring etter GDPR? Og hvordan vil det nye regelverket påvirke deg som jobber med kommunikasjon og markedsføring i kraftbransjen? Gjør deg klar til å få din viktigste digitale verktøykasse i 2018.Ny personvernforordningen (GDPR) trer i kraft 25. mai 2018 og vil avløse dagens personverndirektiv og dagens personopplysningslov.

Advokat Vebjørn Søndersrød vil besvare disse spørsmålene på kurset.

Det er mye å ha kontroll på når du jobber med digital markedsføring: Epostlister, innhenting av samtykke, Facebook, LinkedIn og andre sosiale kanaler. På kurset vil du få opplæring i hvordan dette gjøres på riktig måte før og etter 25. mai. 

Advokaten vil også komme med tips og råd til hva kraftleverandørene kan bruke opplysningene fra de nye strømmålerne til. Hva er lov? Hva er ikke lov?


I tråd med ny personvernforordning er sosiale medier en viktig markedsførings- og kommunikasjonskanal. 

Fagansvarlig for digital kommunikasjon Anna Heumrønningen vil ta for seg Facebook som markedsføringskanal, omdømmebygging i sosiale medier og hvordan man kan drive god kundebehandling i sosiale medier. 


Målgruppe:
Alle som jobber med digital kommunikasjon og markedsføring i kraftbransjen: Forretningsutviklere, markedsførere, kommunikasjonsansvarlige, kommunikasjonsmedarbeidere og kundebehandlere. 

Last ned hele kursinformasjonen fra Energi Norge her

 

 

KALENDER